2013. június 28., péntek

Sarabanda olasz női kislány rózsaszín mellény 36 S - Jelenlegi ára: 3 900 Ft

Eladó a képen látható szerintem nagyon szép mellény.
Aki nem ismeri a márkát ez egy olasz gyermekruházati termék. Magamnak vettem, de méretezés szerint 14 van beleírva, azaz gyerekméretű, de bátran ajánlom kisebb vagy közepes termetű hölgyekre is! Én 170 vagyok és rám pont jó. Mivel nem hordom ezért adom el, alig párszor volt rajtam.
Csak a szekrényben áll szinte megvétele óta és nem tudom miért, de a kapucnija színe picit eltér a mellénytől, annyira szerintem nem feltűnő, ezért féláron odaadom!!!
Kérésre szívesen mérek!
Nézd meg a töbi termékemet is folyamatosan töltöm fel saját ruháimat és gyermekemét is!



Jelenlegi ára: 3 900 Ft

Az aukció vége: 2013-07-16 20:30
. Sarabanda olasz női kislány rózsaszín mellény 36 S - Jelenlegi ára: 3 900 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése